Επικοινωνία
ekep.ithaki@gmail.com
Τηλέφωνο
+306986561716
Διεύθυνση
Βαθύ, Ιθάκη, Νομός Κεφαλληνίας, Ελλάδα, ΤΚ: 28300
F.A.Q.
Συχνές ερωτήσεις
Είναι απαραίτητη η φυσική μου παρουσία για την διεκπεραίωση του αιτήματός μου;
Η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να γίνει είτε με φυσική παρουσία στο γραφείο μας, είτε μέσω τηλεφωνικής ή επικοινωνίας με email, ανάλογα το είδος του αιτήματος.
Σε πόσο χρόνο θα διεκπεραιωθεί το αίτημά μου;
Στόχος μας είναι η άμεση διεκπεραίωση των αιτημάτων σας. O χρόνος υλοποίησης της κάθε διεκπεραίωσης εξαρτάται από την φύση της υπόθεσης. Δηλαδή, αν η διαδικασία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά ή εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς, η ολοκλήρωση του αιτήματος γίνεται άμεσα. Σε κάθε περίπτωση στόχος μας είναι να φέρνουμε αποτελεσματικά εις πέρας κάθε σας υπόθεση, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες σας και ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Η κοστολόγηση της κάθε υπηρεσίας/διεκπεραίωσης εξαρτάται από την υπόθεση που αναλαμβάνουμε. Αν είναι μια απλή διαδικασία, που δύναται μάλιστα να διευθετηθεί ηλεκτρονικά, το κόστος κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, πριν την ανάληψη κάθε υπόθεσης, σας ενημερώνουμε για τα αντίστοιχα κόστη.
Οι πληρωμές πραγματοποιούνται με τους εξής τρόπους:
1) με τη φυσική σας παρουσία στο γραφείο μας και πληρωμή με μετρητά ή κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική).
2) με κατάθεση στον εμπορικό τραπεζικό λογαριασμό.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για επιδόματα ή παροχές που δικαιούμαι;
Μέσω τη συνεχούς μας ενημέρωσης σχετικά με τα τρέχοντα επιδόματα και παροχές, είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε αξιόπιστη και up-to-date πληροφόρηση είτε δια ζώσης είτε μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που διαθέτουμε (Facebook, Instagram).